Thursday 9 May 2013

she make me happy okey.even xlh 24hours bersama.nya pemarah.yes,pemarah and menakutkan jak mun dh jeling mcm nak mkn org.obses suka pusak.sweet giler minah nie.she's cute too much.and beautiful.hihi.kadang2 cali juak.xpandey terenah.ada2 jak keja nya mun jalan.see,even ku xda mood pun,mun tga nya tetak,mcm aku dh okey.see,permata ati intan belian.paling menonjol nya tok manjak.hahahahah.alolo.ati lembut and xdpt dkasar..mun dsoh makan ubat,haram.hahahahaha.MCD jd tmpt nya.xnyaman lalu.bila lapar spicy chicken mxdeluxe.bila kenyang mc chicken.and penyeri si baby boo tok,ny penyakat.xkira kwn nya kerja or x,sakat tetap sakat.hahahahah.kan3?sigek pasal family nya,spoting.insyaAllah aku akan rapat2 dgn sidak if da kesempatan. :) wlau gney2 pun,aku terimak kau seadanya.aku xkisah cita lamak kau,cita baru kau,latar belakang kau.apa2 lah.aku akan terimak selagi kau terimak aku.kau phm x aku syg kau?????????????xsggp ku nak ngok kau dgn laki lain.cukup lh berapa hari lepas.sakit.sakitttt.nemu dik?sakittttt???hahahaha.if dpt,kinek juak ku tapau kau blt.insyaAllah,aku bakal imam kau.if ya dh jodoh allah.hihi.please dont stop loving me.oke syg

fafa,me love you too much.setakat tok yg aku carik dalam drik nya is

manjak
cute
gwiyomi
ngegeh
mtk tumbok
hot nya lok
bait
memahami 
caring
family d utamakan
penyayang
SWEET
pemarah
ubat dbencik
mun bercerita perati jak muka nya,kompom ny senyum
tdo ngigo(hahahahahahaha)
black forest fav nya

itu lah syg aku yg digelar baby and insyaallah bakal bini.if itu jodoh dari allah.ketentuan yg maha esa, assalamualaikum

No comments:

Post a Comment