Tuesday 14 May 2013

assalamualaikum.oke,si buah ati pengarang rindu dh tido.so aku update blog jak.
mk cerita pasal farah nadhirah
mauk tauk sik???????????????
hahahhahaha
first jumpa kat indoor,first juak aku main an TAPAUFC.time ya ny gk ada gerek.gerek nya main an JIMFC.sama group mekorg.hihi.then temulh lam fb.nya tga gmbr group mekorg li.i pun xtauk.hahaha.time ya 9 JUNE 2012. see aku crik information.bukti lam fb.hahahaha.fb tmpt kenal lah.then aku post sapa mk escream,ttba ny komen nya mk and mk tageh bila da tourney.smpey kinek tok xda ditageh2.now she's mine.demi allah,start dari ya aku suka nya.aku jd crush nya.ny jak xtauk.hahahhaha.time ya da gerek nya.hihi.then dalam bulan 4 tahun tok gyea nya terpoke2 aku.ae ehhh.aku poke blt.hahaha.and aku men kasar lah like semua status nya.hahaha.kejam x?????????time ya ahe mlm dh.esok ari blh nya blas blt.ne x geram ku dkerja nya.tp paling penting cek lok status nya.wakakakakaka.SINGLE ny time ya.so aku try2 nak rapatlah dgn nya as a friend dolok.inbox lok.kakya ku post sapa da we chat,so nya bg."awesome",ajajaja.chat2 sia,xjuak tpk nak g jauh2 selain kwn kan.tkejut perasaan suka n syg mula muncul.aku nak confess awal,tp nya mk 1may jd bulan istimewa.and aku tpk xslh aku hold lok perasaan ya.start ya aku start stalk nya oke.i stalk ur profile.blh nya mauk hamster or kucing neman nya.ny pdh lah.mk jak sa ku pdh, "kmk jd peneman ktk" tp aku malu.aku kan pemalu.tp aku kuat ati nak confess smpey cita pasal org mk dtakel.aku pun eksen2 lah mdh aku tok da crush.ny pun ada.tp sama2 xmk pdh.nasiblah kan.nasib xterlepas.haha.mala ku mdh aku nak bincang an nya pasal esok mlm ya.tp aku buat lupak.steady x aku blkon?hahaha.korg pa tauk.diam and baca jak.at 29 April ari isnin kah,ny da padah nak nga wayang,so aku kira2 nak teman ny kedong nya mdh xda org teman.pa salah nya aku kan teman?hahaha.kenja kan aku.tp aku kenja dgn nya.hihi.dh,diam and baca.hmm.haha.so pada 30 APRIL 2013 AND 4.37 PETANG, nya confess kat aku doooo.ajik,sbnrnya kmk suka ktk bh.kbye.hahahaha.ayat ny ya.aku senyum and senyum.so malam ya aku gk confess.tp aku mdh mlm tok da nak bincang pasal esok.kira kan nak nga wayang sama ri rabu,and cun2 1 MAY 2013, kmkorg dkawen kan.and keesokkan ari mekduak dating trus.hahahahahaha.so till now.insyaAllah mun allah izin,hubungan mekduak smpey bila2.just mampu berdoa supaya si farah jodoh aku.amin :) thats all cerita aku.hahahaha

No comments:

Post a Comment