Wednesday 15 May 2013

its about this night

xtauk nyawa anak ya nk marah2 jak.hahhaha.merajuk nya tek.tegal aku lamak gilak.wasap ya berolah.xhal.aku xkesah ny mrh or x.janji aku dpt tngok nya senyum n tngok nya tidur.thanks for everything syg.today and yesterday.nang berkepit jak keja.i dont care what peoples say.janji mekduak xda molah ppa2 yg pelik.just hangout with adik and mom drumah me.hihi.aku happy bila nya ada dsisi.tqsm syg.i love you.aku tpaksa curi2 naip blog tok.ny soh aku tido and ny mk liat ku tdo.tp ny pulang yg ttdo dolok.so aku dpt tga nya tido again.tido pun kiut kah tuan puteri????????????hahaha.pyh eh naip.bergerak2.mun kedapatan kompom nak mrh tok sbb lom tdo gk.hahahaa.why so funny syg?m=thats should be me,be her husband.must! kata nya tek.dgn izin Allah lh.kekuasaan Allah ya.that way u sleep make me makin cair syg.i dont care what u gonna say about it.bla3.bg kmk u too much cute eh.hmmm.syg kau.phm x?????????????????????????jgn sesekali nak lari dr aku.phm????????????????ada kau lak eh.hahahaha.night.tdo lok.marah ayang amek lak.hahahaha.

No comments:

Post a Comment