Friday 10 May 2013

mulakan hidup baru.u know i know.insyaAllah aku akan jd the special one for her.hihi.me love her.xtauk pa nak buat.so mencarut.dari sudut ati yg ikhlas,aiseh.ayat ya chooiiiiiiii.xpernah2 gyea.wakakaka.thats mean aku angau.aku arap lh aku tok dapat laju kan masa pey aku dh kerja and da duit byk2 lalulalulalulalu.hahaha.then aku rasa mcm aku nak ehemmmmm dgn farah,farah bh,farah ngegeh.oke kenal farah nadhirah ngegeh ya kan.lalalallalalalala.u know what,really2 in love with my baby booooo.ya si farah ya.farah ya bh.hahahaha.i will make u as my wife.btol x english ku?hahahaha.konon tek.emang gue harus bilang wow gitu.kata si farah ya ayat fatin si kumbang.am i right?begok.hahahahah.aritok,time tok aku rindu si ngegeh ya.eeeeeee,mena.mcm ku nak jumpa nya.tp her mom xbg nya keluar.so harus phm.jgn riso mak mentua,kmk okey jak.ari lain kan ada.hahahaha. oi farah ngegeh, syg ktk. alala.fafa tomei2.yes,nickname farah.now tngah wechat dgn nya,ny mk pusak.kemon.lets go.carik pusak juh yg.hahaha.aku reply sitok jak.hahahah.tralalala.slumber badak nya mtk leopard.agak2lah.tnggu aku kerja and aku berduit,aku bg kau 10 ikok k kau k.jgn riso.hahahah.see,nya lawak bh.x korg nga ati ku bunga2 tok kehappyan????hahaha.please lah.torg xphm aku eh.eh eh eh eh eh.see thats is my princess.if kawen jd quenn.amin.bgus torg amin sebelum ku nge-sut muka torg.wakakaka.asa kuat sik?tp fafa kuat lagik.seriously.jgn torg xamin.sekali nya jeling torg,kompom torg tkt.aku dh tkt.p buat2 berani lah.hahahaha.

No comments:

Post a Comment