Sunday 5 May 2013

new chapter

wooohooooooo.haluwwww.assalamualaikum.got news.new chapter of my life. FARAH NADHIRAH HAMZAH SUDAH AMBIK HATI GUE.hihihi.suk3.crush lamak aku ya,hmmmmm.mls ku cita gney mekduak tettttt,hahaha.alhamdulillah. 1 mei 2013 lgk tu. demi allah,aku syg nya. mcm ku dh temu jodoh ku jak.hahaha. tp aku still xpuas ati. kenak perlu ex nya kacau nya. aku x kesahlh.tp mun selalu, sendiri mau phm. sapa x jeles kan???? please understand me. saya kuat jeles wak. wlpun xnampak dr upa, tp hati sakit juak. semadi ngenang kwn tek. mcm xpat nga org bahagia. sorry aku xkan lepaskan farah nadhirah.

btw mau berterimakasih sama si farah coz terima aku seadanya.aku xlh ensem,kiut lgk lh xda,gemuk pa semua.byk kekurangan.tp nya dpt timak aku seadanya. terimak kasih wahai intan permata payung silver.hahahahhaa. trust me, i love you so much,fafa,era,farah,nadhirah,hahah.hihihih.

No comments:

Post a Comment