Friday 24 May 2013

hai u all.gk itok pasal mimpi ku.aku nak g cney owh???????yahhhhh.mcm x nyaman sa ati.mimpi tok just mainan syaitan.kenak palak utak tok.hmmm.mcm aku rasa x idup lamak.xtauk eh.yg dekat an kita is ajal.andai ku xda,mcm ney dgn family aku owh?mcm ney dgn si fafa?mcm ney dgn kwn2ku?mcm ney ku lam kubor.bila lagik aku nak taubat.kompom family aku akan ngis sbb aku dh xda.mtk2 torg jaga dirik.aku dh pegi dunia lain dh.yaAllah.piluk sa ati tok.fikir keadaan family lekak ku dh xda.mk ngis da juak rasa.si fafa lak,arap ada org jga ny bgus2.jgn bg fafa ngis!!.xmk mcm laki sorg ya.kalau ku xda,ku mauk si fafa bahagia dgn org lain.aku xmk ny nak main kan.laki ya jga nya bgus2.laki ya bg ny kbahagiaan,didik cara islam,bg ny kesenangan. and laki ya mesti nyanyi k ny b4 tdo,peluk nya,xkan lupak fafa.xkan nggl fafa,and tlg fafa polah keja rumah.bwak fafa makan spicy chicken mcdeluxe.mesti ada sekok pusak k neman ari2 nya or hamster,mesti polah milo peng nyaman2 n kaw2,bwak ny mkn kaya toast.polah ari2 ny ceria wlpun ari ya torg da konflik kh apa.senyum tiap ari for nya.and jgn polah ny manas.nya manas bage laki.hee.tp dari sia dpt tga kiut muka nya.piluk na sa ati..tok lah luahan ati :') tp aku xmk ngglkan family and si fafa.aku syg torg gilak2.

No comments:

Post a Comment