Sunday 19 May 2013

ahad with hunei

today with hunei.first2 xda mood then mood kembali okey pas smpey umah.hahahaha!aged mood ku.blh dkatakan seharian drumah with hunei.tp2 ada dak family and kazen mazen.dont worry.xku mlh mcm2.aku jga ny mena2 ae.hihi.blh dak mak n bpak mintak si hunei molah kopi.mk rasa nyaman sik.haha.dak uncle muji nyaman.ada rahsia kopi ya.hahaha.bpak mdh manis.idk lh.sbnrnya .....oke aku diam.hehe.mcm dpt green light dari parent.oh my.thanks.alhamdulillah.hahaha.kakya g esplened again.luangkan masa dgn si hunei.jumpa shahrin n wawa dsia.mulut hunei i masin tau,blh ny mdh tkejut jumpa ain n wawa lak.kali tga mena2 jumpa.masin sik masin sik?ahahah!then timbul lah perasaan yg tiada mood .no komen.aku pandey tapok n blakon.see,ny x perasaan pun.haha.k buang kes.then hantar blt.boleh aku rindu ny blt.maka baru jak otw pulang.haha.gila li palak utak tok.gilakan si dia.wuuhuuu.
yesterday dari tengah hari smpey malam bkepit.g umah fatin.kakak fatin kawen.agung n me wearing bju itam n maroon red.cun2 da dua mpuan ya black and maroon red.hahaa.gney ya??????smpey da lh org jeles.and nengking me "agaklah mpuan!" gosh.xkecik ati apa.so better diam dirik.mun aku nak agak,udah ku agak.tok ku syg kau.phm??????hahah.dh2,buang kes.kes marek,marek lah.jgn d ungkit.

No comments:

Post a Comment